Zasady rezerwacji

1. Informacje ogólne

Prezentowany regulamin stanowi integralną cześć umowy wynajmu (rezerwacji). Każda osoba, która dokonuje rezerwacji, jednocześnie akceptuje warunki niniejszego regulaminu.
Klient – osoba prawna lub osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych w rozumieniu zapisów kodeksu cywilnego, będąca stroną umowy o czasowe korzystanie z lokalu mieszkalnego (umowa wynajmu Apartamentu, rezerwacja).
Wynajmujący – apartamenty oraz serwis internetowy prowadzony przez: PIOTR NAGÓRKA „ELEKTRONAG” NIP: 5861107512, REGON: 192493189 z siedzibą w: ul. Śliwkowa 17, 81-198, Pierwoszyno.
Apartament – lokal mieszkalny, opisany w ofercie przedstawionej na stronie internetowej blekitna-mewa.pl, który Klient wynajmuje na pobyt czasowy w celach wypoczynkowych lub turystycznych.

2. Rezerwacje

  1. Rezerwacja apartamentu jest możliwa poprzez nasz serwis internetowy (www.blekitna-mewa.pl). Po dokonaniu rezerwacji oraz płatności otrzymają Państwo potwierdzenie złożenia rezerwacji na podany adres e-mail.
  2. Warunkiem złożenia rezerwacji jest wpłacenie zadatku w wartości 500PLN lub pełnej kwoty za pośrednictwem serwisu internetowego.
  3. W przypadku wpłaty przez serwis internetowy samego zadatku w wysokości 500PLN, końcowy koszt wynajmu zostanie obniżony o wysokość zadatku.

3. Anulowanie rezerwacji

  1. Klient może anulować rezerwację telefonicznie lub pisemnie, drogą elektroniczną (e-mail). Wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi, jednak prosimy pamiętać, że każdy Klient jest traktowany indywidualnie.
  2. Zmiana rezerwacji jest możliwa wyłącznie za zgodą Wynajmującego, jeżeli dostępny ten sam lub inny Apartament, który może zostać zaproponowany Klientowi. Zmiana rezerwacji nie jest możliwa jeżeli dotyczy wysokiego sezonu (okres letni, okres świąteczny, sylwester i długie weekendy). Gdy zmiana rezerwacji nie jest możliwa, a Klient odstąpił od umowy lub anulował rezerwację, bądź nie wywiązał się z umowy (brak przyjazdu), Wynajmujący uprawniony jest do potrącenia wpłaconego zadatku lub całości opłaty za pobyt.
  3. W przypadku wcześniejszego wyjazdu lub późniejszego przybycia Wynajmujący nie zwraca pieniędzy za niewykorzystany pobyt.
  4. Wynajmujący może anulować lub zmienić rezerwację, wyłącznie w przypadku wystąpienia zdarzeń niezależnych od Wynajmującego (np. awaria). Zmiana rezerwacji polega na udostępnieniu innego Apartamentu o podobnym standardzie w tej samej lokalizacji. W wypadku braku zgody Klienta na zamianę Apartamentu umowa ulega rozwiązaniu, a Wynajmujący ma obowiązek zwrotu Klientowi wpłaconego przez niego zadatku.

4. Reklamacje

  1. Istnieje możliwość złożenia reklamacji i prośby o zwrot środków (zadatku), jeśli rezygnacja zostanie dokonana co najmniej 14 dni przed datą rezerwacji – tak, by Wynajmujący miał możliwość zaoferowania rezerwacji dalej innemu klientowi. Reklamację należy przesłać kontaktując się z prowadzącym serwis za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego na stronie internetowej lub drogą elektroniczną (e-mail).
  2. Każda reklamacja zostanie rozpatrzona maksymalnie w przeciągu 14 dni od daty złożenia. Klient, który zgłosił reklamację zostanie powiadomiony o odpowiedzi rozpatrującej (reklamacja uznana/nie uznana) za pomocą tego samego kanału komunikacyjnego, w jaki sposób została reklamacja złożona.

5. Ochrona danych osobowych RODO.

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119). informuję, iż:

  1. Administratorem danych osobowych jest: PIOTR NAGÓRKA „ELEKTRONAG” NIP: 5861107512, REGON: 192493189 z siedzibą w: ul. Śliwkowa 17, 81-198, Pierwoszyno.
  2. Administrator obowiązuje się do przetwarzania danych swoich Klientów w ramach czynności związanych z realizacją Umowy oraz chronienia ich przed dostępem, użyciem, usunięciem lub ujawnieniem przed osobami trzecimi, jak również do przetwarzania powierzonych danych w sposób zgodny z obowiązującym właściwym prawem w sposób gwarantujący poufność i bezpieczeństwo danych osobowych.
  3. Klienta dane osobowe przetwarzane będą w celu korzystania z usług hotelowych – na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b) – przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.
  4. Klient wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych takich jak: imię i nazwisko, adres zamieszkania, numer PESEL, numer telefonu kontaktowego, mail oraz ewentualnie danych swojej działalności gospodarczej niezbędnych do wystawienia faktury, w celu: podpisania umowy wynajmu czyli dokonania rezerwacji i zameldowania w obiekcie, wystawienia i przechowywania faktur.
  5. Odbiorcami Klienta danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty uczestniczące w realizacji usług.
  6. Klient posiada prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych za pomocą formularza kontaktowego lub pocztą e-mail.